Blogia
Taller Literario de Salinas

SEMEYA

SEMEYA

 

Pídobos perdón ante to, por leevos estes cuatro lletres n`asturianu ( que non na llingua de l`Academia) pero ye que suéname armonioso y musical, algo consustancial co`l sentir de la mio tierra

 

Nun se si vos pasó a vós, pero yo tuve que agüeyar  mas de un par de vegaes nel`espexo y`ainda asina, cuéstame facer una semeya de cómo me veo.

Paezme que los 63 años vivios fain meya n`un, pero dispues de too nun me pueu quexar, aunque tanga una rodiella fecha una calamidá; pero`n xeneral alcuéntrome a gusto con migo mesmo sin fijame demasiao si yera bien parecio; paizme mas bien, que simpre fui un poco xostru y solo agora de vieyo agueyo algo mas, si los calzones axunten co la camisa o co`l xarsei, pero mas por nun oyir monsergues que por presumir en sina mesmu.

Pariome mi ma´n casa y siéntome astur mas que asturiano, aunque nun se si lo primero tien algo que ver co lo segundo, la cosa ye que sentime siempre murnio cuando tando per castiella, chaba de menos l`orpin, o l´holor de la salitre cuando toi lonxe la mar nuesa.

Soi apasionau hasta llegar al fondo y estrovertiu; nun y doi muncha importancia al que dirán; falo mas qu`escucho y dellas vegaes creo na xente, anque llueu salga trasquilau

2 comentarios

elegantex -

no lo entiendo todo pero me da igual... me dejo llevar por la musicalidad del bable... por cierto, lo leiste genial...

Borde -

Gustame, fiu